• KZ

  • RU

  • EN

Жарнама негіздері: оқу құралы

(0) Reviews

ISBN: 9965-29-523-9

Price

5 000 ₸

Cover:

Soft

Hard

E-book

Оқу құралында жарнаманың мәні мен мазмұны, оны құрылымы мен функциялары, теориясы мен практикасының өзекті мәселелері қарастырылады. Жарнаманы қаржыландыру көздері мен оның бюджеті ұлттық экономика мысалдары арқылы түсіндіріледі. Экономика, жұртшылықпен байланыс, журналистика мамандықтары бойынша білім алып жүрген студенттерге, маркетинг және жарнама саласының практикалық қызметкерлеріне, ғылыми қызметкерлер мен кәсіпкерлерге арналған. Оқу құралы жоғары оқу орындарының сұранысы бойынша қайта басылып отыр.

Leave your review

Rating

Copyrights © 2025 Daryn Press. All rights reserved.